Home

0 comment

Allround HR-adviseur

Voor gemeente Rozendaal zijn wij op zoek naar een Allround HR-adviseur. Het betreft een functie voor 8 tot 12 uur per week voor een periode van 6 maanden met optie tot verlenging.   Jouw verantwoordelijkheden:   Als allround HR-adviseur werk je mee aan bedrijfsvoering als ruggengraat van hun organisatie. Je werkzaamheden zijn zeer divers, waardoor de dagen nooit op elkaar lijken. Je bent aanspreekpunt/vraagbaak voor alle voorkomende HR-zaken voor leidinggevende, personeel en bestuur. Je levert gevraagd en ongevraagd advisering aan de directeur (gemeentesecretaris) en het college van B&W over wijzigingen of versterking van de HR-aanpak en het HR-beleid, zodat ze voldoen aan wettelijke regels en afspraken. Je helpt om HR-kernprocessen op peil te brengen, zoals instroom – doorstroom en uitstroom (in relatie tot een implementatietraject van een E-HRM-systeem). Je trekt HR-projecten, zoals het versterken van het functiehuis, het (doen) verrichten van een RI&E. Je bent opdrachtgever/aanspreekpunt voor de (externe) vertrouwenspersoon. Je bent verantwoordelijk voor het op peil brengen van de dossiervorming in het HR-systeem. Je levert strategisch advies bij ontwikkelingen in de organisatie, zoals strategische personeelsplanning. Je bent de adviseur (van de directeur) en/of trekker in lopende personeelsdossiers. Je bereidt personeelsoverleg voor en bent inzetbaar als adviseur en notulist bij personeelsoverleggen. Je bent breed inzetbaar voor allerhande overige HR- en aan HR-gerelateerde taken. In je werk komen jouw digitale vaardigheden met MS-Office en de applicatie voor dossier en archiefvorming (als..

Read More
0 comment

Toezichthouder Kabels en Leidingen

Voor gemeente Montferland zijn wij op zoek naar een Toezichthouder Kabels en Leidingen. Het betreft een functie voor 36 uur per week, voor een periode van 5 maanden met optie tot verlenging.   Opdracht omschrijving: Het coördineren van de werkzaamheden van de nutsbedrijven in het kader van de energietransitie en die in gemeentelijke projecten. Het verlenen van vergunningen aan nutsbedrijven en het houden van toezicht op de werkzaamheden in de openbare ruimte die voor de nutbedrijven worden uitgevoerd.   Verantwoordelijkheden: Je bent het aanspreekpunt voor nutsbedrijven, hun aannemers en onze inwoners en zorgt voor een goede samenwerking en onderlinge afstemming in de uitvoering van de werkzaamheden. Je bewaakt de voortgang van de gemaakte afspraken met de nutsbedrijven en hun aannemers en interne projectleiders over de planning en uitvoering van de werkzaamheden in gemeentelijk projecten. Je voert de volledige vergunningsprocedure voor de nutsbedrijven uit in de ‘MOOR’ applicatie en houdt het toezicht, of laat dat houden, op de werkzaamheden van de nutsbedrijven in de openbare ruimte.   Functie-eisen:   inzetbaar vanaf 1 maart 2024 tot en met 31 juli 2024 voor 32-36 uur per week; minimaal een afgeronde MBO opleiding aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met de applicatie 'MOOR' minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in het toezichthouden op de werken van de nutsbedrijven in de openbare ruimte;. je hebt kennis van de juridische kaders binnen de ondergrondse infrastructuur in..

Read More
0 comment

Servicedesk Medewerker

Voor gemeente Pijacker-Nootdorp zijn wij op zoek naar een Servicedesk Medewerker. Het betreft een functie voor 32-36 uur per week, voor een periode van 6 maanden met optie tot verlenging.   In deze functie ben jij het eerste aanspreekpunt voor jouw collega’s. Dat is veel meer dan telefoontjes aannemen. Je ondersteunt medewerkers op zowel technisch als functioneel gebied. Je krijgt dagelijks veel verschillende vragen en uitdagingen die ervoor zorgen dat je werk erg afwisselend is. Goed kunnen luisteren is één van de belangrijkste eigenschappen die je moet hebben als Helpdeskmedewerker. Dankzij jouw klantvriendelijkheid en kennis van hard- en software worden klanten verder geholpen.   Je taken bestaan uit: aanmaken, configureren en beheren van accounts voor users en applicaties; folder- en filebeheer; werkplekbeheer; ondersteuning 1e en 2e lijns; communicatie van ICT gerelateerde incidenten richting medewerkers; beheer van apparatuur en telefonie.   Vereisten: 1. Een afgeronde mbo 4 opleiding in de richting van IT/ ICT; 2. Aantoonbare werkervaring als servicedeskmedewerker op IT/ ICT gebied;   Gunningscriteria: 3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als servicedeskmedewerker bij een gemeentelijke organisatie; 4. Aantoonbare werkervaring met Topdesk in de afgelopen 5 jaar); 5. Uiterlijk beschikbaar per eind februari 2024. Competenties: Je bent communicatief sterk en sociaal vaardig; Je werkt nauwkeurig en accuraat; Je schrijft foutloos Nederlands; Je kunt mensen enthousiasmeren en weet de juridische werkelijkheid ook aan niet-juristen uit te leggen...

Read More
0 comment

Interim Teamleider Communicatie

Voor gemeente Groningen zijn wij op zoek naar een Interim Teamleider Communicatie. Het betreft een functie voor 36 uur per week, voor een periode van 6 maanden met optie tot verlenging.   Opdracht: De opdracht bestaat uit twee delen. Allereerst de dagelijkse aansturing van het team communicatie en studio. Het team valt op dit moment onder het domein Organisatieondersteuning en de teamleider vormt een onderdeel van het domeinberaad van dit domein. Van de teamleider wordt verwacht dat deze integraal leidinggevende is van het team en als dienend leider het team zoveel mogelijk zelforganiserend te laten opereren. Daarnaast ligt er een specifieke vraag om in opdracht van de directie tot een advies te komen over de positionering van communicatie binnen de provincie, in lijn met de uitgangspunten van de organisatieontwikkeling in relatie tot de bestaande opgaven binnen het team. In het organisatiemodel wordt communicatie namelijk vooral gezien als 'ondersteuning'.   Team: Als teamleider Communicatie geef je leiding aan een team van zo'n 35 mensen (25 in de vaste bezetting en 10 in de flexibele schil). Het team werkt in vier clusters: beleid- en bestuurscommunicatie; concerncommunicatie; online communicatie & contentcreatie en, als laatste de flexibele schil. In deze schil werken (tijdelijke) communicatieprofessionals veelal voor een langere periode vanuit specifieke programma's en projecten. In alle vier de clusters werken de professionals met een coördinerend communicatieadviseur als eerste, inhoudelijk aanspreekpunt.   Vereisten: 1. Uiterlijk..

Read More
0 comment

Netwerkregisseur Jeugd

Voor gemeente Zoetermeer zijn wij op zoek naar een Netwerkregisseur Jeugd. Het betreft een functie voor 16 uur per week, voor een periode van 6 maanden met optie tot verlenging.   Wil jij bijdragen aan een optimale aansluiting tussen onderwijs en jeugdhulp voor Zoetermeerse kinderen die dat nodig hebben? Ben jij die geboren netwerker met goede kennis van Jeugdhulp die in staat is om met maatschappelijke organisaties tot innovatieve oplossingen te komen en deze in concrete resultaten om te zetten? Kom jij hen helpen om via preventie zwaardere vormen van Jeugdhulp te voorkomen? Dan zoeken zij jou! Opdracht: Ze zijn op zoek naar tijdelijke versterking binnen het team jeugd & onderwijs, met expertise op het gebied van de aansluiting onderwijs-jeugdhulp. Samen met je collega’s die zich mede bezighouden met de aansluiting onderwijs-jeugdhulp vorm je een subteam binnen het cluster toegang en preventie. Je zal in de lijn werkzaamheden oppakken die o.a. bestaan uit: -   het accounthouderschap van (gesubsidieerde) maatschappelijke partners in de stad -   betrokken zijn bij het netwerk 0-6 -   aanspreekpunt zijn vanuit het jeugddomein op de kinderopvang en de initiatieven die daar spelen -   lijnwerk oppakken die kunnen voortvloeien uit projecten met aansluiting onderwijs – jeugdhulp Je zal bij het uitvoeren van je werkzaamheden in nauw contact staan met je collega van beleid onderwijs, het uitvoeringsteam van JGH en extern partners zoals het samenwerkingsverband passend onderwijs en de..

Read More
0 comment

Change en Adoptie Consultant

Voor Veiligheidsregio Utrecht zijn wij op zoek naar een Change en Adoptie Consultant. Het betreft een functie voor 32-36 uur per week, voor een periode van 5 maanden met optie tot verlenging.   Opdracht: Als Change/Adoptie Consultant bij de Veiligheidsregio Utrecht (VRU) speel je een cruciale rol in de overgang naar een nieuwe moderne werkplek (MS365), inclusief een geavanceerd intranet met Viva. Jouw taak is om de organisatie te begeleiden door deze significante verandering en om te zorgen voor een soepele en effectieve adoptie van de nieuwe technologieën en werkwijzen. Change Management: Ontwikkel een diepgaand begrip van de verschillende doelgroepen binnen de organisatie, rekening houdend met de diverse kennisniveaus en functies. Bepaal de aanpak voor verandermanagement die het beste aansluit bij de cultuur en behoeften van de VRU, waarbij je zorgt voor minimale verstoring en maximale acceptatie. Adoptie Strategie en Communicatie: Werk nauw samen met de communicatieafdeling om een duidelijk en aansprekend adoptieplan op te stellen dat medewerkers informeert, betrekt en enthousiasmeert. Voer het adoptieplan uit, waarbij je regelmatig de voortgang evalueert en aanpassingen doet waar nodig om de effectiviteit te waarborgen. Training en Ontwikkeling: Ontwikkel uitgebreide trainingsprogramma's die zijn afgestemd op de verschillende gebruikersgroepen binnen de VRU, om ervoor te zorgen dat alle medewerkers de vaardigheden en kennis hebben om de nieuwe tools effectief te gebruiken. Creëer ondersteunend materiaal in samenwerking met de communicatieafdeling, zoals handleidingen, FAQ's, en instructievideo's...

Read More
0 comment

SharePoint Specialist

Voor Veiligheidsregio Utrecht zijn wij op zoek naar een SharePoint Specialist. Het betreft een functie voor 32-36 uur per week, voor een periode van 5 maanden met optie tot verlenging.   Opdracht: Als SharePoint Specialist bij de Veiligheidsregio Utrecht (VRU) ben je een sleutelfiguur in het vormgeven van een modern en efficiënt intranetplatform op basis van Viva en SharePoint Online. Dit project maakt deel uit van de bredere implementatie van de moderne werkplek binnen de organisatie, waarbij Microsoft 365 (MS365) centraal staat. Ontwikkeling en Release van het Nieuwe Intranet: Je werkt nauw samen met de VRU-teams om een nieuw intranet te ontwikkelen dat voldoet aan de operationele behoeften en organisatiedoelen. Begeleid de release van het nieuwe intranet en zorg voor een naadloze overgang voor alle gebruikers. Implementatie en data migratie naar Microsoft 365: Documentstructuur en Data Migratie: Bepaal een nieuwe documentstructuur in samenwerking met de VRU en zet deze op. Begeleid, configureer en voer de data migratie uit van on-premise naar Teams SharePoint Online, waarbij je zorgt voor de integriteit en toegankelijkheid van alle gemigreerde gegevens. Procesautomatisering: Identificeer handmatige processen en formulieren die in aanmerking komen voor automatisering en implementeer slimme oplossingen via Power Apps en Power Automate om de efficiëntie te verbeteren. Governance en Samenwerking: Werk samen met het projectteam en de Chief Information Security Officer (CISO) om een governance-structuur op te stellen die de veiligheid en compliance van..

Read More
0 comment

Teammanager Dienstverlening

Voor gemeente Houten zijn wij op zoek naar een Teammanager Dienstverlening. Het betreft een functie voor 24 uur per week, voor een periode van 3 maanden met mogelijk een optie tot verlenging.   Opdracht: De nadruk komt in deze interimopdracht vooral te liggen op de tijdelijke inhoudelijke aansturing van het team Dienstverlening. Je verzorgt de aansturing en coaching van je medewerkers, bij de uitvoering van hun reguliere taken en eventuele projectmatige inzet. Aangezien de taken van je medewerkers hoofdzakelijk binnen het gemeentehuis worden uitgevoerd, hechten zij zeer aan de fysieke aanwezigheid van jou als teammanager. Je bent verantwoordelijk voor de totale bedrijfsvoering met de bijbehorende middelen van het team (PIOFA-taken). Je zorgt hierbij voor een goede balans en capaciteitsverdeling voor de uitvoering van de going concerntaken en stemt dit regelmatig af in je werkoverleg met de directie. Je neemt deel aan periodieke overleggen van het managementteam (TMO) met betrekking tot concernbrede zaken. Tijdens deze interimperiode zal voor het team Dienstverlening ook sprake zijn van het treffen van de noodzakelijke voorbereidingen voor de organisatie van de Europese Parlementsverkiezingen op 6 juni 2024. Als teammanager ben je indien nodig aanspreekpunt voor de collega’s die verantwoordelijk zijn voor de algehele coördinatie hiervan.   Het team Dienstverlening bestaat uit 28 collega’s die inzet leveren om de dienstverlening zo toegankelijk, laagdrempelig, klantvriendelijk en efficiënt mogelijk te laten verlopen. Er is expertise aanwezig op zeer uiteenlopende gebieden:..

Read More
0 comment

Medewerker receptie / gastheer…

Voor gemeente Zeist zijn wij op zoek naar een Medewerker receptie / gastheer -vrouw & snelbalie. Het betreft een functie voor 32 uur per week, voor een periode van 4 maanden met mogelijk een optie tot verlenging. In deze baan is geen dag hetzelfde! Jij bent het visitekaartje van de gemeente Zeist en daarmee het eerste aanspreekpunt voor bezoekers aan ons gemeentehuis. Je ontvangt bezoekers aan de balie, geeft informatie en verwijst zo nodig door. Dankzij jou voelt iedereen zich welkom in ons gemeentehuis, want jij zorgt er voor dat alle bezoekers gezien worden. Je bent gastheer/-vrouw bij ceremonies rondom huwelijken, bij vergaderingen met externen en natuurlijk bij de vergaderingen van de gemeenteraad. Hierbij zorg je dat vergaderruimtes door jouw oog voor detail er pico bello uitzien en altijd klaar voor direct gebruik staan. Ook ben je inzetbaar voor licht administratief werk aan onze snelbalie voor het afhalen van paspoorten, rijbewijzen, kraskaarten, etc.   Dit is het team Publiekszaken: Het team Publiekszaken bestaat uit ruim 40 medewerkers verdeeld over Burgerzaken, het Klantcontactcentrum en receptie. We verwachten best veel van je, maar dat doe je uiteraard niet alleen! Je komt te werken in een leuk en gedreven team dat volop in ontwikkeling is en waarin je mag bouwen. Samen met je collega’s werken we aan de doorontwikkeling van onze dienstverlening waarbij verbinding maken en vertrekken vanuit de ander altijd centraal staat...

Read More
0 comment

HRM Adviseur

Voor gemeente Wijdemeren zijn wij op zoek naar een HRM Adviseur. Het betreft een functie voor 32-36 uur per week, voor een periode van 6 maanden met mogelijk een optie tot verlenging. De HRM adviseur: Is allround en zeer ervaren, kent alle ins en outs van het HRM vak en kan zo instappen in de organisatie van Wijdemeren; Is laagdrempelig benaderbaar voor management en heeft een open en eerlijke houding die zorgt voor verbinding in de organisatie; Adviseert management over HR-vraagstukken en procedures; Fungeert als aanspreekpunt voor HR-gerelateerde vragen van leidinggevenden; Begeleidt werving en selectie van vacatures tot onboarding, met dagelijks contact met externe partijen en het voeren van selectiegesprekken; Ondersteunt management bij verzuimbegeleiding; Ondersteunt leidinggevenden bij HRM gesprekken met medewerkers.     Vereisten / knock-outcriteria : 1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau op het gebied van HR; 2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als HR Adviseur bij een gemeente; 3. Beschikbaarheid voor 32-36 uur.   Gunningscriteria: 4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in het HRM werkveld; 5. Aantoonbare werkervaring bij een organisatie in transitie.     Competenties: Organiseren; Samenwerken; Omgevingsbewustzijn; Verbinding maken; Mondeling en schriftelijk communiceren.   Voldoe jij aan bovenstaand profiel en ben je geïnteresseerd? Reageer dan vóór vrijdag 19 januari!   Wil je eerst het één en ander bespreken alvorens te solliciteren? Neem dan contact op met Yvonne Loocks, telefonisch..

Read More
Categories
  • Geen categorieën
Categories
  • Geen categorieën
FROM THE BLOG
  • Geen categorieën
NEWS ON CALENDAR
maart 2024
M D W D V Z Z
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
faq-social-media-events
From the Blog
  • Geen categorieën
News On Calendar
maart 2024
M D W D V Z Z
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031