Home

0 comment

Milieu adviseur

Voor Tata Steel in Velsen-Noord zijn wij opzoek naar een Milieu adviseur. Het betreft een functie voor 40 uur per week voor een periode van 12 maanden met optie tot verlenging. Waar ga je werken: Hun is Green, Clean & Recyclable Steel. Om dit doel te bereiken werken ze hard aan de transitie van ons bedrijf. Wil jij hier onderdeel van zijn door de fabrieken te adviseren over milieuprestaties en veranderende wetgeving? Dan is de functie milieuadviseur iets voor jou. Wat houdt de functie in: Als Milieuadviseur ben je het geweten van één of meerdere fabrieken op milieugebied. Je bent de linking pin tussen onze centrale Health, Safety, Security & Environment (HSSE) afdeling en stakeholders zoals productieafdelingen op de site. Samen met de specialisten van HSSE stel je de norm op het gebied van milieu voor de site. Hierin hou je rekening met zowel bestaande als nieuwe milieuwet- en regelgeving. De Milieuadviseur beoordeelt of de wijziging van toepassing is voor de fabriek en zorgt voor de doorvertaling. Als Milieu adviseur maak je proactief de koppeling tussen de wet- en regelgeving op milieugebied en de ontwikkelingen op het terrein en in de fabriek. Hierbij kun je denken aan een productie-installatie die een best beschikbare techniek (BBT) conclusie volgt of dat er vergunningsaanvraag nodig is voor een tank. Als Milieuadviseur weet jij als geen ander welke stappen hierin genomen moeten worden en..

Read More
0 comment

Communicatieadviseur

Voor gemeente Vlissingen zijn wij opzoek naar een Communicatieadviseur. Het betreft een functie voor 24-36 uur per week voor een periode van 4,5 maand. Ben jij op zoek naar een tijdelijke opdracht bij een gemeente waar geen dag hetzelfde is? Weet jij wel raad met alle communicatievragen van groot, maar ook klein formaat? Spring jij je bed uit voor afwisseling en uitdaging? Dan ben jij de ervaren communicatieadviseur die we op korte termijn zoeken! Professioneel en vooruitstrevend ga je met een mix aan communicatievragen aan de slag. De politieke en bestuurlijke omgeving waar je mee te maken hebt, geven een extra dimensie aan jouw werk. Je bent een allround communicatieprofessional en schakelt soepel van strategische en tactische advisering naar het organiseren van de uitvoering. Dit ga je doen: We hoeven je natuurlijk niet te vertellen dat je communicatieve eigenschappen fantastisch moeten zijn. Die zet je onvermoeid in om te adviseren, om samen te werken en te sparren, maar ook om communicatie- en participatieplannen te maken en voor de uitvoering ervan te zorgen. Hiervoor ontwikkel je ook de middelen waarmee dat volgens jou moet gebeuren. Je voelt je thuis op participatiegebied en weet, in samenwerking met de wijkcoördinatoren, de juiste tools in te zetten voor het grootste effect. Op basis van goede probleemanalyse en gevoel voor wat er politiek-bestuurlijk en zowel intern als extern speelt, sluit jij met jouw advies naadloos..

Read More
0 comment

Online Marketeer

Voor BHVNederland zijn wij op zoek naar een Online Marketeer. Het betreft een functie voor 36 uur per week met optie tot vast dienstverband. BHVNederland redt mensenlevens! Dat is waar zij voor leven. zij redden mensenlevens door hun kennis, producten en diensten om zo een bedrage te leveren aan een zo veilig mogelijke leef- en werkomgeving voor iedereen in Nederland. Samen met ruim 30 collega’s ben je dagelijks bezig met veiligheid. Ze doen het samen, jij en de klant. Zij zorgen, door het initiëren en verzorgen van op maat gemaakte praktijkgerichte trainingen, het geven van advies op het gebied van arbo- en brandveiligheid, het onderhouden en controleren van preventiematerialen en het detacheren van veiligheid gerelateerde functies, voor een veilige werkomgeving. Om hun team te versterken, groei te bevorderen en het versterken van hun positie zijn zij op zoek naar een gedreven online marketeer. Ben jij klaar om jouw marketingtalent in te zetten voor een zaak die ertoe doet? Bij BHVNederland zoeken ze een Online Marketeer die hun boodschap op een rake manier met de wereld wil delen. Iemand die niet alleen hun diensten en producten aan de man brengt, maar ook hun kernwaarden en visie uitstraalt naar de buitenwereld. Wat je kan verwachten: Een 36-urige werkweek op hun inspirerende locatie in Rijswijk, waar de koffie altijd klaarstaat en waar je tussen het werk door jezelf kunt zijn, of dat nu..

Read More
0 comment

Allround HR-adviseur

Voor gemeente Rozendaal zijn wij op zoek naar een Allround HR-adviseur. Het betreft een functie voor 8 tot 12 uur per week voor een periode van 6 maanden met optie tot verlenging.   Jouw verantwoordelijkheden:   Als allround HR-adviseur werk je mee aan bedrijfsvoering als ruggengraat van hun organisatie. Je werkzaamheden zijn zeer divers, waardoor de dagen nooit op elkaar lijken. Je bent aanspreekpunt/vraagbaak voor alle voorkomende HR-zaken voor leidinggevende, personeel en bestuur. Je levert gevraagd en ongevraagd advisering aan de directeur (gemeentesecretaris) en het college van B&W over wijzigingen of versterking van de HR-aanpak en het HR-beleid, zodat ze voldoen aan wettelijke regels en afspraken. Je helpt om HR-kernprocessen op peil te brengen, zoals instroom – doorstroom en uitstroom (in relatie tot een implementatietraject van een E-HRM-systeem). Je trekt HR-projecten, zoals het versterken van het functiehuis, het (doen) verrichten van een RI&E. Je bent opdrachtgever/aanspreekpunt voor de (externe) vertrouwenspersoon. Je bent verantwoordelijk voor het op peil brengen van de dossiervorming in het HR-systeem. Je levert strategisch advies bij ontwikkelingen in de organisatie, zoals strategische personeelsplanning. Je bent de adviseur (van de directeur) en/of trekker in lopende personeelsdossiers. Je bereidt personeelsoverleg voor en bent inzetbaar als adviseur en notulist bij personeelsoverleggen. Je bent breed inzetbaar voor allerhande overige HR- en aan HR-gerelateerde taken. In je werk komen jouw digitale vaardigheden met MS-Office en de applicatie voor dossier en archiefvorming (als..

Read More
0 comment

Toezichthouder Kabels en Leidingen

Voor gemeente Montferland zijn wij op zoek naar een Toezichthouder Kabels en Leidingen. Het betreft een functie voor 36 uur per week, voor een periode van 5 maanden met optie tot verlenging.   Opdracht omschrijving: Het coördineren van de werkzaamheden van de nutsbedrijven in het kader van de energietransitie en die in gemeentelijke projecten. Het verlenen van vergunningen aan nutsbedrijven en het houden van toezicht op de werkzaamheden in de openbare ruimte die voor de nutbedrijven worden uitgevoerd.   Verantwoordelijkheden: Je bent het aanspreekpunt voor nutsbedrijven, hun aannemers en onze inwoners en zorgt voor een goede samenwerking en onderlinge afstemming in de uitvoering van de werkzaamheden. Je bewaakt de voortgang van de gemaakte afspraken met de nutsbedrijven en hun aannemers en interne projectleiders over de planning en uitvoering van de werkzaamheden in gemeentelijk projecten. Je voert de volledige vergunningsprocedure voor de nutsbedrijven uit in de ‘MOOR’ applicatie en houdt het toezicht, of laat dat houden, op de werkzaamheden van de nutsbedrijven in de openbare ruimte.   Functie-eisen:   inzetbaar vanaf 1 maart 2024 tot en met 31 juli 2024 voor 32-36 uur per week; minimaal een afgeronde MBO opleiding aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met de applicatie 'MOOR' minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in het toezichthouden op de werken van de nutsbedrijven in de openbare ruimte;. je hebt kennis van de juridische kaders binnen de ondergrondse infrastructuur in..

Read More
0 comment

Servicedesk Medewerker

Voor gemeente Pijacker-Nootdorp zijn wij op zoek naar een Servicedesk Medewerker. Het betreft een functie voor 32-36 uur per week, voor een periode van 6 maanden met optie tot verlenging.   In deze functie ben jij het eerste aanspreekpunt voor jouw collega’s. Dat is veel meer dan telefoontjes aannemen. Je ondersteunt medewerkers op zowel technisch als functioneel gebied. Je krijgt dagelijks veel verschillende vragen en uitdagingen die ervoor zorgen dat je werk erg afwisselend is. Goed kunnen luisteren is één van de belangrijkste eigenschappen die je moet hebben als Helpdeskmedewerker. Dankzij jouw klantvriendelijkheid en kennis van hard- en software worden klanten verder geholpen.   Je taken bestaan uit: aanmaken, configureren en beheren van accounts voor users en applicaties; folder- en filebeheer; werkplekbeheer; ondersteuning 1e en 2e lijns; communicatie van ICT gerelateerde incidenten richting medewerkers; beheer van apparatuur en telefonie.   Vereisten: 1. Een afgeronde mbo 4 opleiding in de richting van IT/ ICT; 2. Aantoonbare werkervaring als servicedeskmedewerker op IT/ ICT gebied;   Gunningscriteria: 3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als servicedeskmedewerker bij een gemeentelijke organisatie; 4. Aantoonbare werkervaring met Topdesk in de afgelopen 5 jaar); 5. Uiterlijk beschikbaar per eind februari 2024. Competenties: Je bent communicatief sterk en sociaal vaardig; Je werkt nauwkeurig en accuraat; Je schrijft foutloos Nederlands; Je kunt mensen enthousiasmeren en weet de juridische werkelijkheid ook aan niet-juristen uit te leggen...

Read More
0 comment

Interim Teamleider Communicatie

Voor gemeente Groningen zijn wij op zoek naar een Interim Teamleider Communicatie. Het betreft een functie voor 36 uur per week, voor een periode van 6 maanden met optie tot verlenging.   Opdracht: De opdracht bestaat uit twee delen. Allereerst de dagelijkse aansturing van het team communicatie en studio. Het team valt op dit moment onder het domein Organisatieondersteuning en de teamleider vormt een onderdeel van het domeinberaad van dit domein. Van de teamleider wordt verwacht dat deze integraal leidinggevende is van het team en als dienend leider het team zoveel mogelijk zelforganiserend te laten opereren. Daarnaast ligt er een specifieke vraag om in opdracht van de directie tot een advies te komen over de positionering van communicatie binnen de provincie, in lijn met de uitgangspunten van de organisatieontwikkeling in relatie tot de bestaande opgaven binnen het team. In het organisatiemodel wordt communicatie namelijk vooral gezien als 'ondersteuning'.   Team: Als teamleider Communicatie geef je leiding aan een team van zo'n 35 mensen (25 in de vaste bezetting en 10 in de flexibele schil). Het team werkt in vier clusters: beleid- en bestuurscommunicatie; concerncommunicatie; online communicatie & contentcreatie en, als laatste de flexibele schil. In deze schil werken (tijdelijke) communicatieprofessionals veelal voor een langere periode vanuit specifieke programma's en projecten. In alle vier de clusters werken de professionals met een coördinerend communicatieadviseur als eerste, inhoudelijk aanspreekpunt.   Vereisten: 1. Uiterlijk..

Read More
0 comment

Netwerkregisseur Jeugd

Voor gemeente Zoetermeer zijn wij op zoek naar een Netwerkregisseur Jeugd. Het betreft een functie voor 16 uur per week, voor een periode van 6 maanden met optie tot verlenging.   Wil jij bijdragen aan een optimale aansluiting tussen onderwijs en jeugdhulp voor Zoetermeerse kinderen die dat nodig hebben? Ben jij die geboren netwerker met goede kennis van Jeugdhulp die in staat is om met maatschappelijke organisaties tot innovatieve oplossingen te komen en deze in concrete resultaten om te zetten? Kom jij hen helpen om via preventie zwaardere vormen van Jeugdhulp te voorkomen? Dan zoeken zij jou! Opdracht: Ze zijn op zoek naar tijdelijke versterking binnen het team jeugd & onderwijs, met expertise op het gebied van de aansluiting onderwijs-jeugdhulp. Samen met je collega’s die zich mede bezighouden met de aansluiting onderwijs-jeugdhulp vorm je een subteam binnen het cluster toegang en preventie. Je zal in de lijn werkzaamheden oppakken die o.a. bestaan uit: -   het accounthouderschap van (gesubsidieerde) maatschappelijke partners in de stad -   betrokken zijn bij het netwerk 0-6 -   aanspreekpunt zijn vanuit het jeugddomein op de kinderopvang en de initiatieven die daar spelen -   lijnwerk oppakken die kunnen voortvloeien uit projecten met aansluiting onderwijs – jeugdhulp Je zal bij het uitvoeren van je werkzaamheden in nauw contact staan met je collega van beleid onderwijs, het uitvoeringsteam van JGH en extern partners zoals het samenwerkingsverband passend onderwijs en de..

Read More
0 comment

Change en Adoptie Consultant

Voor Veiligheidsregio Utrecht zijn wij op zoek naar een Change en Adoptie Consultant. Het betreft een functie voor 32-36 uur per week, voor een periode van 5 maanden met optie tot verlenging.   Opdracht: Als Change/Adoptie Consultant bij de Veiligheidsregio Utrecht (VRU) speel je een cruciale rol in de overgang naar een nieuwe moderne werkplek (MS365), inclusief een geavanceerd intranet met Viva. Jouw taak is om de organisatie te begeleiden door deze significante verandering en om te zorgen voor een soepele en effectieve adoptie van de nieuwe technologieën en werkwijzen. Change Management: Ontwikkel een diepgaand begrip van de verschillende doelgroepen binnen de organisatie, rekening houdend met de diverse kennisniveaus en functies. Bepaal de aanpak voor verandermanagement die het beste aansluit bij de cultuur en behoeften van de VRU, waarbij je zorgt voor minimale verstoring en maximale acceptatie. Adoptie Strategie en Communicatie: Werk nauw samen met de communicatieafdeling om een duidelijk en aansprekend adoptieplan op te stellen dat medewerkers informeert, betrekt en enthousiasmeert. Voer het adoptieplan uit, waarbij je regelmatig de voortgang evalueert en aanpassingen doet waar nodig om de effectiviteit te waarborgen. Training en Ontwikkeling: Ontwikkel uitgebreide trainingsprogramma's die zijn afgestemd op de verschillende gebruikersgroepen binnen de VRU, om ervoor te zorgen dat alle medewerkers de vaardigheden en kennis hebben om de nieuwe tools effectief te gebruiken. Creëer ondersteunend materiaal in samenwerking met de communicatieafdeling, zoals handleidingen, FAQ's, en instructievideo's...

Read More
0 comment

SharePoint Specialist

Voor Veiligheidsregio Utrecht zijn wij op zoek naar een SharePoint Specialist. Het betreft een functie voor 32-36 uur per week, voor een periode van 5 maanden met optie tot verlenging.   Opdracht: Als SharePoint Specialist bij de Veiligheidsregio Utrecht (VRU) ben je een sleutelfiguur in het vormgeven van een modern en efficiënt intranetplatform op basis van Viva en SharePoint Online. Dit project maakt deel uit van de bredere implementatie van de moderne werkplek binnen de organisatie, waarbij Microsoft 365 (MS365) centraal staat. Ontwikkeling en Release van het Nieuwe Intranet: Je werkt nauw samen met de VRU-teams om een nieuw intranet te ontwikkelen dat voldoet aan de operationele behoeften en organisatiedoelen. Begeleid de release van het nieuwe intranet en zorg voor een naadloze overgang voor alle gebruikers. Implementatie en data migratie naar Microsoft 365: Documentstructuur en Data Migratie: Bepaal een nieuwe documentstructuur in samenwerking met de VRU en zet deze op. Begeleid, configureer en voer de data migratie uit van on-premise naar Teams SharePoint Online, waarbij je zorgt voor de integriteit en toegankelijkheid van alle gemigreerde gegevens. Procesautomatisering: Identificeer handmatige processen en formulieren die in aanmerking komen voor automatisering en implementeer slimme oplossingen via Power Apps en Power Automate om de efficiëntie te verbeteren. Governance en Samenwerking: Werk samen met het projectteam en de Chief Information Security Officer (CISO) om een governance-structuur op te stellen die de veiligheid en compliance van..

Read More
Categories
  • Geen categorieën
Categories
  • Geen categorieën
FROM THE BLOG
  • Geen categorieën
NEWS ON CALENDAR
april 2024
M D W D V Z Z
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
faq-social-media-events
From the Blog
  • Geen categorieën
News On Calendar
april 2024
M D W D V Z Z
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930